søndag 18. januar 2009

Mamma og Terje



mamma ble gravid som 18 åring med min pappa Vebjørn.
Hun ga opp drikking og masse annet som gravide ikke kan gjør. da jeg ble født den 2 sept i 94 ble det fryd og gammen. alle ville holde meg og kose med meg. da jeg ble ca 1,5 år ville ikke mamma og pappa være sammen mere. mamma jobbet på HTS med terje. terje bodde utti vikå, mamma og terje ble sammen etter en stund. jeg flytten sammen med mamma til terje. terje hadde 3 barn. thomas,joakim og ragnhild. ragnhild var bare ett år eldere enn meg så vi ble fort venner. pappa flyttet til min ste mor gunn. gunn hadde en datter som heter hilde. jeg fikk da møte min store bror jan alexander som er ett år eldre enn meg. jeg ble med i cross kjøring og ingenting var kjedelig. mamma og terje giftet seg da jeg var 4 år gammel og jeg ble brudepike. etter noen måner fikk jeg en livs sykdom og alt ble forandret. ingenting ble som før. men jeg er glad jeg var såppas ong da jeg fikk den .jeg fikk en lillebror som het mareno etter mange år tok mamma og terje å solgte alt og kjøpte tomt og hele pakka på bolsøya :D med hagemøbler, dokkestue og gips ovn ble alt bra.i 2006 ble det en liten jente til i familien. og nå blir det sydentur og hele pakka med hele familien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar